Subject: MDFT uuringu puuduste kõrvaldamise dokumendid
From: "Triin Hermann" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Jun 2026 09:19:19 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan allkirjastatud dokumendid eelnevalt kirjeldatud puuduste
kõrvaldamiseks.

Selguse huvides koostasime uue Lisa 5, kus kirjeldasime sihtrühmade lõikes
detailselt värbamisprotsessi, andmehaldust ja muid asjakohaseid tegevusi.
Lisaks eristasime Lisas 3 intervjuude ja ankeetküsitluste teabe- ning
nõusolekulehed ehk Lisa 3 on uuendatud võrreldes varasemaga.

Lugupidamisega

Triin Hermann
teenuseomanik (MDFT)

laste heaolu osakond
Sotsiaalkindlustusamet
___________________________

58836323

 <http://www.sotsiaalkindlustusamet.ee/> www.sotsiaalkindlustusamet.ee

See kiri ja manused võivad olla konfidentsiaalsed. Kui olete saanud kirja
eksikombel, ei tohi te selle alusel midagi ette võtta ega seda levitada.
Palun teavitage kirja saatjat eksitusest ning kustutage kiri.