Subject: Auditi Tööinspektsiooni kontakt
From: Tööinspektsioon <[email-masked]>
To: Õie Soovik - MKM <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 13:25:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Annan teada, et Tööinspektsiooni kontakt auditi „Hangete korraldus Majandus- 
ja
Kommunikatsiooniministeeriumi valitsemisalas“ on Heli Teder, e-post: 
[email-masked], telefon 5348 9333

Lugupidamisega

Anni Vilde
üldosakonna juhataja
Tööinspektsioon
--------------------------------------
[email-masked]
5623 5221

www.ti.ee
iseteenindus.ti.ee

Tööinspektsioon - asjatundlik, usaldusväärne, lahendustele orienteeritud

Käesoleva e-kirja sisu ja sellele lisatud dokumendid on mõeldud kasutamiseks 
ainult adressaadile ja võivad sisaldada teavet, mis on konfidentsiaalne või 
muul viisil kaitstud avalikustamise eest. Teates sisalduva informatsiooni 
igasugune kasutamine, kopeerimine, avaldamine või levitamine on keelatud. 
Kui olete saanud antud sõnumi ekslikult, siis palume teil võtta ühendust 
selle saatjaga ja kustutada teade ning kõik koopiad ja manused.