Subject: IAA seisukohtade kujundamise vahekohtumine
From: "Kaspar Peek - MKM" <[email-masked]>
To: "Kaspar Peek - MKM" <[email-masked]>, "Pedro Pokk - MKM" <[email-masked]>,Maria Värton <[email-masked]>, "Eili Lepik" <[email-masked]>, "Eliise Merila" <[email-masked]>
Cc: Evelin Tõnisson - MKM <[email-masked]>, "kadi.avingo" <[email-masked]>, "Maris Ots - MKM" <[email-masked]>, "Kadi Avingo - MKM" <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Mar 2026 12:04:16 +0200

Kaspar Peek
tööstusvaldkonna juht
Ettevõtluskeskkonna ja tööstuse osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5193 1015

-----Original Appointment-----
From: Kaspar Peek - MKM
Sent: Friday, March 13, 2026 12:01 PM
To: Kaspar Peek - MKM; Pedro Pokk - MKM; Maria Värton; Eili Lepik; Eliise 
Merila
Cc: Evelin Tõnisson - MKM; kadi.avingo; Maris Ots - MKM; Kadi Avingo - MKM
Subject: IAA seisukohtade kujundamise vahekohtumine
When: teisipäev, 31. märts 2026 13:00 – 14:20 (UTC+02:00) Helsingi, Kiiev, 
Riia, Sofia, Tallinn, Vilnius.
Where: Microsoft Teamsi koosolek; SA1 Vesipruul T2 k11 (kuni 10 kohta)

MKM teeb lühitutvustuse ja seejärel on võimalus kõigil esialgseid seisukohti 
ja tagasisidet jagada.

Kohtumise eesmärk on enne lõpliku tagasiside edastamist märkamisi jagada, et 
kellelgi ei jääks olulised punktid tähelepanuta.

________________________________________________________________________________

Microsoft Teamsi koosolek

Liitu: 
<https://teams.microsoft.com/meet/39763767678577?p=DakJ4wHgJ6o7UDsy8l> 
https://teams.microsoft.com/meet/39763767678577?p=DakJ4wHgJ6o7UDsy8l

Koosoleku ID: 397 637 676 785 77

Pääsukood: hh2wt6Ze

  _____

 <https://aka.ms/JoinTeamsMeeting?omkt=et-EE> Kas vajad abi? | 
<https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_MWNhMDI4MDgtNjAxNi00NGRlLWJkMzEtZmE4NjA5ZWY5MmRh%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%228fe098d2-428d-4bd4-9803-7195fe96f0e2%22%2c%22Oid%22%3a%225681bcd8-2e94-4709-afb6-b02e6e747ca8%22%7d> 
Süsteemiviide

Korraldajatele: 
<https://teams.microsoft.com/meetingOptions/?organizerId=5681bcd8-2e94-4709-afb6-b02e6e747ca8&tenantId=8fe098d2-428d-4bd4-9803-7195fe96f0e2&threadId=[email-masked]&messageId=0&language=et-EE> 
Koosolekusuvandid

________________________________________________________________________________