Subject: FW: Projekti muudatuse kooskõlastamine
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Jun 2025 10:52:47 +0300

Tere

Palun registreerida kiri mulle menetlemiseks tagasiulatuvalt.

Delta viit: 7.1-1/25/5464-1

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Kert Kartau <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 5, 2025 4:36 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Cc: Filipp Tšumbarov <[email-masked]>
Subject: Projekti muudatuse kooskõlastamine

Tere

Edastan Teile projekti muudatuse kooskõlastamiseks.

projekti muudatus teostati, sest ehitustööde käigus selgus, et
trassikoridoris on sügav auk, mida geodeetilises uuringus polnud märgitud
ning seetõttu sellesse asukohta kanalisatsioonitoru paigaldada ei saa.
Telefonis räägitu põhjal muutsin torustiku asukohta ja saadan projekti
kooskõlastamiseks.

<https://viimsikeevitus-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/kert_viimsikeevit
us_ee/EYm973FacTVCotaIL3mUZrYBKKlDrQKx8dL7RxyElWHsIg>
2025002_TP_v05_Raasikukirdeosa.dwg

Lugupidamisega,

Kert Kartau

Projekteerija

AS Viimsi Keevitus

Tel +372 5358 4742