Subject: RE: Soov kasutada teenust Isikuga_Seotud_Kanded/v1
From: <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman - RIK" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 15:08:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

From: Hedi Stenman - RIK <[email-masked]>
Sent: Monday, July 27, 2026 10:04 AM
To: [email-masked]
Subject: RE: Soov kasutada teenust Isikuga_Seotud_Kanded/v1

Tere

Jah, saame teenuse avada.

Selle jaoks palun saatke digitaalselt allkirjastatud taotlus (lisatud
manuses) [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Hedi Stenman
kliendihaldur
Klienditoe tiim
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>
<http://www.instagram.com/rikikad>
<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>
      <https://www.rik.ee> www.rik.ee

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 24, 2026 10:10 AM
To: Hedi Stenman - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Soov kasutada teenust Isikuga_Seotud_Kanded/v1

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Narva Linnavalitsuse Linnamajandusamet arendab infosüsteemi LIMIS, kuhu
koondatakse Narva linnale kuuluva kinnisvara ja muu linnavara andmed.

Soovime kasutada X-tee teenust

`SERVICE:EE/GOV/70000310/kr/Isikuga_Seotud_Kanded/v1`

Teenuse kasutamise eesmärk on teha üks kord nädalas automaatne päring
Narva linna kohta ning saada Narva linnaga seotud kinnistusraamatu kannete
ja kinnisvara nimekiri.

Päringu tulemusi soovime võrrelda infosüsteemis LIMIS juba olemasolevate
andmetega, et tuvastada:

* millised kinnistud või kinnistusraamatu kanded on lisandunud;

* millised andmed on muutunud;

* milliste kinnistute omanik on kinnisvaratehingu või muu toimingu
tulemusena muutunud;

* millised kinnistud ei kuulu enam Narva linnale.

Selline regulaarne andmevahetus võimaldaks hoida Narva linna
kinnisvaraandmed infosüsteemis LIMIS pidevalt ajakohasena ning vähendada
käsitsi kontrollimise vajadust.

Meie infosüsteemi X-tee identifikaator on:

`EE/GOV/75039729/75039729-LIMIS`

Palume anda teada, kas kirjeldatud eesmärgil on võimalik kasutada teenust
`Isikuga_Seotud_Kanded/v1`, millised on teenuse kasutamise tingimused ning
kuidas saame taotleda teenuse kasutusõigust.

Lugupidamisega

Aleksandr Pervunin
Narva Linnavalitsuse Linnamajandusamet
Varade osakonna spetsialist
LIMIS-i peakasutaja

 <http://www.narva.ee/> www.narva.ee

 <http://www.visitnarva.ee/> www.visitnarva.ee

Peetri plats 3, Narva 20308

Tel: +372 5171223

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]