Subject: Ed: Küsimus ravimite väljakirjutamise teemal
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Jun 2024 10:41:54 +0300

Saatja: Piret Reiljan <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 10. juuni 2024 09:48
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: Küsimus ravimite väljakirjutamise teemal

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan seekord uuel teemal, mis ei puuduta seda lugudesarja, mille osas
Otiga oleme suhelnud. Mul on nimelt selline küsimus, et kas ja millised
reeglid, soovitused jne eksisteerivad perearstidele narkootiliste ja
psühhotroopsete ainete väljakirjutamisel. Kõik selleteemaline huvitab,
jooksvalt saadan ilmselt ka täpsustavaid küsimusi, aga alustaks üldisest
raamistikust.

Ja kuivõrd on reeglid/suunised konkreetsete ravimite põhised? Nt kas
peaksin saatma konkreetsed toimeained, et saada infot neid puudutava
kohta?

Taust on see, et tegeleme paralleelselt ka teise lugudesarjaga oma tiimiga
ja see sari puudutab narkootikume, sh narkootilisi ja psühhotroopseid
aineid sisaldavaid ravimeid. Ajaliselt on tegemist prioriteetse ehk üpris
kiire teemaga, seega olen väga tänulik kiire tagasiside eest.

PS. Teisel teemal jõuan ka loodetavasti sel nädalal saata selle osa
lugemisest, mis meie suhtlust puudutab.

Tervitades

Piret Reiljan

Uuriva toimetuse ajakirjanik / Investigative Reporter

Delfi Meedia AS

Delfi.ee / epl.delfi.ee / Eesti Ekspress

+372 5263318