Subject: FW: 11334 Raeküla tee ristumiskoha üleandmine
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jun 2026 15:33:23 +0300

From: Chris Aaron Rebane <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, June 17, 2026 3:46 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 11334 Raeküla tee ristumiskoha üleandmine

Tere

Olen Chris Rebane ehitusettevõttest NOBE OÜ ja kirjutan seoses riigitee nr
11334 Raeküla tee km 1,06 ristumiskohast. Nimelt, oleme antud ristumiskoha
valmis ehitanud ning soovime alustada selle üleandmist Transpordiametile.
Uurin, kuidas ristumiskoha ja selle dokumentatsiooni üleandmise protsess
välja näeb? Kirjutan teile, sest olete ehitusloa taotlusele selle märkuse
kirjutanud. Kui üleandmisega tegeleb keegi teine, siis palun tema kontakti
mulle jagada.

Ehitusloa nr. on 212271/01279.

Parimate soovidega

Chris Aaron Rebane

Objektiinsener

T: +372 5854 5741

 <http://nobe.ee/>

 <https://www.facebook.com/NOBEehitus>
<https://www.instagram.com/nobeehitus/>
<https://www.linkedin.com/company/nordecon-betoon/>