Subject: Juurdepääsutee 110 kV õhuliini L170/L171 mastile nr 69Y - kooskõlastuse taotlus
From: "Kapanen, Matti" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jul 2024 10:29:17 +0300

Tere

Saadan teile kooskõlastamiseks projektid, mis kirjeldavad juurdepääsuteed
110 kV õhuliini L170/L171 mastile nr 69Y. Seotud on projekt
Lihula-Rõuste-Virtsu alajaamade vaheliste õhuliinide ümberehitusega ja uue
kaabelliini rajamisega.

Mahasõidu ja juurdepääsutee projektid saab alla laadida siit lingilt:
<https://leonhardweiss-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/m_kapanen_leonhard
-weiss_com/Es3ufQSP9DJPnFBAa-ybvGcBwjIgtlo9rouLVfIRXTagiQ?e=qlqfy1>
https://leonhardweiss-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/m_kapanen_leonhard-
weiss_com/Es3ufQSP9DJPnFBAa-ybvGcBwjIgtlo9rouLVfIRXTagiQ?e=qlqfy1

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Energeetikaehituse divisjon

Projekteerimisosakond

Matti Kapanen

Vesse 8, 11415 Tallinn

Tel. +372 5854 5446

[email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee