Subject: FW: Projekti kooskõlastus_85 Liiapeksi-Loksa tee
From: "Signe Kasepalu K-Projekt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Aug 2024 12:44:50 +0300

Tere

Leidsin Transpordiameti kodulehelt, et projektide kooskõlastamiseks tuleb
kirjutada antud aadressile.

RMK tellimusel vormistan Viru raba parkla (hiljuti rajatud) serva uue
külastustaristu elemente: müügialad, käimlad, infoviidad ja väike
väravaelement õpperaja alguses.

Manuses asendiplaan.

Kas Transpordiametil on projekti osas ettepanekuid, märkusi, nõudeid?

Lugupidamisega

Signe Kasepalu, MSc

Maastikuarhitektuurse valdkonna juht

Volitatud maastikuarhitekt tase 7
mob: +372 5660 7085
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>