Subject: elektriprojekti IP8184 "Tõrva - Kuigatsi 15 kV õhuliini Pumpla haruliini rekonstrueerimine. Keskküla, Tõrva vald, Valga maakond" kooskõlastamine
From: "Mee, Andres" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Oct 2025 16:26:36 +0300

Lp Transpordiameti esindaja

LEONHARD WEISS OÜ on koostanud Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti
IP8184 „Tõrva - Kuigatsi 15 kV õhuliini Pumpla haruliini
rekonstrueerimine. Keskküla, Tõrva vald, Valga maakond“,  mille edastame
teile kooskõlastamiseks.

Kooskõlastuse vastuse palume edastada aadressil: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Andres Mee

projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Tel   + 372  511 9005

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte:
https://www.leonhard-weiss.ee/