Subject: Nigula looduskeskuse naaberkinnistu mahasõit
From: Riina Nõmmsalu <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Aug 2026 09:27:47 +0300

Tere,

Oleme müümas Nigula Looduskeskuse kinnistut (21301:001:0233).

Kunagi on RMK müünud kinnistult tüki eraisikule (21301:001:0241). Täna 
kasutab naaber oma kinnistule pääsemiseks Nigula looduskeskuse 
sissesõiduteed. Pakkusime naabrile ka 5 aastaks servituuti, aga ta pole seda 
pakkumist vastu võtnud.

Uurisime asja ka vallast ja sealt sain vastuse, et kui Transpordi amet lubab 
naabrile mahasõiduteed, siis vald ei takista.

Seega, kuna kinnistu on müügis, siis sooviks uute omanike tarbeks teada 
infot, kas ja mis tingimustel on naabril võimalik rajada oma sissesõidutee?

Päikest 😊

Riina Nõmmsalu
Lääne piirkonna kinnisvarahaldur

tel +372 526 4719

Õhtu põik 5, 80010 Pärnu
www.rkas.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa 
arvatud manused) võib sisaldada ärisaladust ning seda võivad kasutada vaid 
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.