Subject: Kutse osalemiseks tööandjate küsitluses riigikaitse teemadel
From: "Delis Lauringson" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 May 2026 12:08:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 

 

  <https://8mmmcq45.trck.smai.ly/p?mid=8kP4YP5rb&oid=33220&sig=ea1c9f07a789212e97d6d889395ec8e311a4b6ba434e4d30c2e58b2f0fef051e>

Email not displaying correctly? View it in your 
<https://8mmmcq45.webcopy.smai.ly/post?mid=8kP4YP5rb&oid=33220&sig=6bf73b3d532361011b6d39b7e14f37e1fb372f19286a02f2ed6b6d49eb89e379> 
browser.

  <https://templates-v1.smailyusercontent.com/8mmmcq45/560x/files/images/levellab_kaitseministeerium_banner.png?ts=1779800935151>

Tööandjate küsitluses riigikaitse teemadel

Tere!

Kutsume Teid osalema tööandjate küsitluses, mille eesmärk on hinnata 
tööandjate teadlikkust ning valmisolekut panustada riigikaitsesse. Uuring 
valmib Kaitseministeeriumi tellimusel ning seda viib läbi LevelLab OÜ. 
Küsitluse käigus kogutud teave on konfidentsiaalne.

Küsimustiku täitmine võtab aega kuni 7 minutit. Uuringule ootame vastama 
eelkõige personalijuhte, juhatuse liikmeid ja ettevõtete juhte.

Ava 
<https://8mmmcq45.trck.smai.ly/r?lid=ooMdncpo&mid=8kP4YP5rb&oid=33220&url=https%3A%2F%2Fe-uuringud.ee%2F998457%3Ftoken%3Df520e947593e%26lang%3Det&sig=5f60f91185cdc4ff859b3cf145f93c66633ca6508a888e4d89a43a1ae6893517> 
küsimustik siit!Kui Teil tekib vastamise käigus küsimusi, võtke palun ühendust Delis 
Lauringsoniga ([email-masked] <mailto:[email-masked]> )

Täname väga, et leiate aega küsimustikule vastamiseks!

Lugupidamisega

Delis Lauringson

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

LevelLab OÜ

English version below

Employer Survey on National Defence

Hello!

We invite you to participate in an employer survey aimed at assessing 
employers' awareness and readiness to contribute to national defence. The 
survey is commissioned by the Ministry of Defence and conducted by LevelLab 
OÜ. All information collected during the survey is confidential.

Completing the questionnaire will take up to 7 minutes. The survey is 
intended primarily for HR managers, board members, and company executives.

If you have any questions during the process, please contact Delis 
Lauringson ([email-masked] <mailto:[email-masked]> ).

Thank you very much for taking the time to respond to the questionnaire!

Open 
<https://8mmmcq45.trck.smai.ly/r?lid=0podc2pp&mid=8kP4YP5rb&oid=33220&url=https%3A%2F%2Fe-uuringud.ee%2F998457%3Ftoken%3Df520e947593e%26lang%3Den&sig=25b7ee5cf4c2dd51e72d926990db7e93de36b169ce61efe9888f2ef4ef7c2340> 
the survey!Best regards,

Delis Lauringson

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

LevelLab OÜ

  <https://cdn.smaily.com/templates/templates/main-shadow.png>

Click here to unsubscribe 
<https://8mmmcq45.optout.smai.ly/unsubscribe?mid=8kP4YP5rb&oid=33220&sig=20857c8b37517adbb13307d6ff3fb74a321b42f14cb55a673bfa52813640092e>

  <https://media.sendsmaily.net/images/spacer.gif>
 <https://8mmmcq45.smai.ly/scan?mid=8kP4YP5rb&oid=33220&sig=9034b12fef190189c076d1cc0b81ae5f48e54a397235c4f473b57132f63b8da9>