Subject: Vastus kirjale nr 8-1/22-124/12366-1
From: "Alar Tetting" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jul 2026 09:06:22 +0300

Tere

Ida päästekeskusel puuduvad ettepanekud riigitee 15124 Kapu-Rakke-Paasvere
tee km 12,0-14,4 Rakke aleviku lõigu rekonstrueerimise ehitusloa
menetlusse kaasamise ja KMH algatamata jätmise kohta.

Lugupidamisega,

Alar Tetting

Ohutusjärelevalve büroo

nõunik

+372 5300 4667

+372 322 2708

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

F. R. Kreutzwaldi 5A | 44314 Rakvere

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>