Subject: FW: Muri(Aruküla) F5 nõuetekohasus, Jõelähtme küla, Jõelähtme vald, Harjumaa. IP6555
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 12 May 2025 08:35:17 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/24/9556-10

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Egle Ninep-Kaselt <[email-masked]>
Sent: Saturday, May 10, 2025 11:08 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Muri(Aruküla) F5 nõuetekohasus, Jõelähtme küla, Jõelähtme vald,
Harjumaa. IP6555

Tere,

Saadan teile uuesti kooskõlastamiseks IP6555 projekti muudatuse. Teiega
kooskõlastatud lahendusega võrreldes on muutunud madalpinge maakaabli
lahendus projekteeritavast alajaamast kuni madalpinge mastini 41 Kungla
kinnistul. Selles lõigus soovib omanik kompromissina õhuliini maakaablisse
olemasolevas õhuliini trassis.

Palun Transpordiametil antud lisanduv projekti muudatus kooskõlastada.

Parimate soovidega,

Egle Ninep-Kaselt

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5597 1898

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3 10112 Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.