Subject: Fwd: Taotlus – Veeohtude ennetamine 2026 – MTÜ Koralli Saun
From: "Kristian Veik" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 10 Jun 2026 16:09:22 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Esitame MTÜ Koralli Saun nimel Päästeameti projektikonkursi „Veeohtude 
ennetamine 2026“ taotluse projektile „Koralli kogukonna ujumiskoha ohutumaks 
muutmine“.

Taotluse eesmärk on vähendada veeõnnetuste ja vigastuste riski Randvere 
külas asuva kogukondliku ujumiskoha kasutamisel, puhastades ujumisala 
veealustest ohtudest, eemaldades setted ning korrastades ujumiskoha 
kogukonnale ohutuks kasutamiseks.

Käesolevale e-kirjale on lisatud taotlus koos nõutud lisadokumentidega.

Täname taotluse menetlemise eest ning oleme valmis vajadusel esitama 
täiendavaid selgitusi või dokumente.

Lugupidamisega

Kristian Veik
Projektijuht
MTÜ Koralli Saun
tel: +372 5114214
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Jaan Lember
Juhatuse liige
MTÜ Koralli Saun
tel: +372 53066400
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>