Subject: 2 tabelit: Telia (era)valim vol.2 ja (äri)valim vol.5
From: Gerli Jõhvik <[email-masked]>
To: "info - RIK" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 13:30:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  Tere!

 Saadan 2 uut päringut.

Manuses tabelites on: kinnistu aadress + katastritunnus.

Palume juurde lisada kinnistu omaniku andmed ehk firma + reg.kood 
(eraomaniku puhul nimi + isikukood) + maa sihtotstarve ka, kui see võimalik.

Tabel koos töötasu summaga saata mulle tagasi.

Toredat jaaniaega ka! 😊

Ette tänades,

Gerli Jõhvik

5266912

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> Privacy Policy.