Subject: FW: Taotlus ristumiskoha ümberehitamiseks (Alutaguse vald, Iisaku, Kalda põik)
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Oct 2025 14:48:14 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Terviatdes

Merike

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, October 10, 2025 2:46 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Taotlus ristumiskoha ümberehitamiseks (Alutaguse vald, Iisaku, 
Kalda põik)

Tere!

Teile on saadetud Alutaguse Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument Taotlus ristumiskoha ümberehitamiseks (Alutaguse vald, 
Iisaku, Kalda põik), mis on registreeritud 09.10.2025, numbriga 7-6/178-1.

Dokument avaneb DigiDoc Client programmi abil, mille saab arvutisse tasuta 
alla laadida Sertifitseerimiskeskuse kodulehelt https://installer.id.ee/

Kontaktinfo
Tartu mnt 56, Iisaku, 41101
Tel 336 6901
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>