Subject: Andmete pärimine e-kiirabi moodulist. Eetikakomisjoni luba olemas
From: "Tuuli Volber" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Sat, 13 Jun 2026 09:18:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!
Saadan Eetikakomisjoni loa andmete pärimiseks e-kiirabi moodulist ja
epikriisidest, samuti huvitab mind: kas surmapõhjuste registriga teeb
ühildamise ära TEHIK, sest pseudonüümandmetega see ei ole mul endal
võimalik.
Samas vabatekstiandmetega, kui see on suurem töökoormus tavapärasest on
mul rohkem aega. Soov oleks esimesel võimalusel saada luba e-kiirabi
mooduli andmetele, need on struktureeritud elustamiskaardid, kogu
andmekoosseis on olemas eetikaloa lisas, mis vastab riigiteatajas
avaldatule.
Eetikaloa number TEET350- lisasin kirjale manusena.

Tervitades,

Tuuli Volber BcS, McS, RN.

Doktorant-nooremteadur

Tervisetehnoloogiate instituut
Infotehnoloogia teaduskond
Tallinna Tehnikaülikool

“Development and Evaluation of a National Out-of-Hospital Cardiac Arrest
Dataset in Estonia: Data Quality, Utstein Compliance, and Artificial
Intelligence Readiness”