Subject: Heakord Põhja-Sakala vald
From: "Marleen Linder" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 10:45:02 +0300

Tere!

Edastan Teile kodaniku pöördumise seoses hekiga, mis ulatub kõnniteele.

Sooviksin ka tagasisidet, kas heki pügamise võtate enda teha või teeb seda
eraomanik.

Palun tegeleda heakorraga järgmiste riigitee kinnisasjade ääres kasvava
hekiga:

76001:004:0019 – 24124 Viljandi–Suure-Jaani tee T8;
76001:002:0021 – 24124 Viljandi–Suure-Jaani tee T9.

Nimetatud kinnisasjade ääres olev hekk on kasvanud kõnniteele ning
takistab lapsevankriga liikumist. Palun selgitada välja, kas heki pügamise
kohustus lasub piirneva kinnisasja eraomanikul või Transpordiametil, ning
korraldada vastutava isiku või asutuse poolt heki pügamine selliselt, et
kõnnitee oleks ohutult ja takistusteta läbitav.

Palun registreerida käesolev kiri dokumendiregistris ja edastada mulle
teave selle kohta, milliseid samme probleemi lahendamiseks astutakse.

Samuti ootan tagasisidet oma varasemale kirjale, milles palusin tagada
kahe kinnisasja heakorra ning Jaama tänava kõnnitee läbitavuse.

Lugupidamisega

Siret Selter
Põhja-Sakala Vallavolikogu liige

Lugupidamisega

Marleen Linder
Keskkonnaspetsialist
+372 5871 8700

 <https://www.pohja-sakala.ee/>