Subject: Reklaamplakat Spithamis
From: Gert Nõgu <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 14:00:18 +0300

Tere!
Lääne-Nigula vallast suunati Teie poole seoses sellega, et paigaldasime
eramaa krundile kinnisvara müügi reklaam plakati.
Plakati suurus 1x1 meetrit ja asub eramaal.
Spithami küla, Lääne-Nigula vald, Lääne maakond. Täpne kadastrikod ->
52001:001:1593

Lisasin manuses pildi plakati kohta.

Kas ja mis reklaamimaksud kaasnevad sellega?

Parimat,

Gert Nõgu

Maakler | UUS MAA City
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <tel:+37256463199> +372 5646 3199

Facebook <https://www.facebook.com/gertnogu/>  /
<https://www.instagram.com/uus_maa_realestate> Instagram /
<https://www.linkedin.com/company/uusmaa> Linkedin /
<https://www.tiktok.com/@uusmaa_realestate> TikTok /
<https://www.youtube.com/channel/UCbfF40bcoRBxywnkAKBpNqQ> Youtube

 <https://citymaakler.uusmaa.ee/> Liitu meie meeskonnaga!