Subject: Raasiku vallas, Aruküla_Jaama tn kõnnitee
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Sun, 13 Apr 2025 12:06:45 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Saturday, April 12, 2025 6:02 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Parandatud projekt__Ed: Taotlus_põhiprojekti 
kooskõlastamiseks_Raasiku vallas, Aruküla_Jaama tn kõnnitee

Tere!

Saadan teedeins. Tiit Korn´i poolt korrigeeritud ja täiendatud projekti, mis 
on kirja lisas.

Märkustele on vastatud sinises kirjas.:

1.	„Jaama tn“ märgid puudu.        Märgid lisatud
2.	Lisada riigitee olev vertikaalplaneering ja siduda projekteeritud 
kõrguslik  lahendus olevaga.      Lisatud
3.	Täiendada vertikaalplaneeringut lisades vertikaalkõvera asukohas (ca Pk 
3+06,8) sõidutee servade proj kõrgusarvud.     Lisatud

4.	Tingmärkides äärekivi kõrgus 10 cm, vertikaalplaneeringus 8cm. Vajab 
täpsustamist.   Tingmärkides parandatud
5.	Tähistada joonisel riigitee äärse kraavi voolusuund +truubi pikikalde 
suund. Kirjeldada seletuskirjas truubi pikendamise tehnoloogiat.  Voolu 
suunad lisatud. Seletuskirja täiendatud.
6.	Jalgratta- ja jalgtee rajamiseks riigitee alusele maale 11304 
Aruküla-Kostivere tee (katastritunnus 65101:003:0351) tuleb projekti 
koosseisus esitada isikliku kasutusõiguse (IKÕ) plaan. Juhend lisatud 
manusesse.   IKÕ plaan tehtud

Lugupidamisega

Olev Saago

Projektijuht

Palmpro OÜ

Nõmmiku 21, Saue linn

76506 Harjumaa

+372 509 7516 [email-masked] <mailto:[email-masked]>

https://www.palmpro.ee/

Saatja: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 2. aprill 2025 14:33
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: FW: Taotlus_põhiprojekti kooskõlastamiseks_Raasiku vallas, 
Aruküla_Jaama tn kõnnitee

Tere.

Tänan projekti eest.

Mõned tähelepanekud projekti täiendamiseks.

1.	„Jaama tn“ märgid puudu.
2.	Lisada riigitee olev vertikaalplaneering ja siduda projekteeritud 
kõrguslik  lahendus olevaga.
3.	Täiendada vertikaalplaneeringut lisades vertikaalkõvera asukohas (ca Pk 
3+06,8) sõidutee servade proj kõrgusarvud.

4.	Tingmärkides äärekivi kõrgus 10 cm, vertikaalplaneeringus 8cm. Vajab 
täpsustamist.
5.	Tähistada joonisel riigitee äärse kraavi voolusuund +truubi pikikalde 
suund. Kirjeldada seletuskirjas truubi pikendamise tehnoloogiat.
6.	Jalgratta- ja jalgtee rajamiseks riigitee alusele maale 11304 
Aruküla-Kostivere tee (katastritunnus 65101:003:0351) tuleb projekti 
koosseisus esitada isikliku kasutusõiguse (IKÕ) plaan. Juhend lisatud 
manusesse.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 1, 2025 2:47 PM
To: MNT Teed <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Taotlus_põhiprojekti kooskõlastamiseks_Raasiku vallas, 
Aruküla_Jaama tn kõnnitee

Tere!

Saadan Palmpro OÜ põhiprojekti  ,,Harju maakond, Raasiku Vallavalitsus, 
Aruküla aleviku Jaama tn kergliiklusteede ühendamise ehitusprojekt’’ 
kooskõlastamiseks.

Projekt on Dropboxis:

https://www.dropbox.com/scl/fi/dty8bpgyriojjfqipgjqz/364_PP_v01_Arukula-Jaama-tn_2025-03-31.asice?rlkey=g3w45ks1mweqmgeg9exjxd45z 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/dty8bpgyriojjfqipgjqz/364_PP_v01_Arukula-Jaama-tn_2025-03-31.asice?rlkey=g3w45ks1mweqmgeg9exjxd45z&dl=0> 
&dl=0

Lugupidamisega

Olev Saago

Juhatuse liige

Palmpro OÜ

Nõmmiku 21, Saue linn

76506 Harjumaa

+372 509 7516 | <mailto:[email-masked]> [email-masked]

https://www.palmpro.ee/

Saatja: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 24. märts 2025 12:22
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: FW: Taotlus_eskiisi kooskõlastamiseks_Raasiku vallas, Aruküla_Jaama 
tn kõnnitee

Tere.

Täname eskiisi eest, meil ei ole eskiisile vastuväiteid.

Paar tähelepanekut, millega palume projekti edasisel koostamisel arvestada:

Kuna Jaama tn ristlõige muutub äärekivi tõttu kitsamaks, tuleks üle 
kontrollida, kas riigitee ristmikul mahuvad kaks sõidukit samaaegselt 
vastassuundades liiklema. Selleks kanda joonisele sõidukite 
pöördetrajektoorid.

Riigitee ristmikul peaks asfaltkatte taastama kuni vuugini (mitte kitsa 
ribana äärekivi servas). Vastasel juhul tekib pöörde kohta üks vuuk juurde 
ning lisaks tekib üks põikvuuk.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 19, 2025 9:26 PM
To: MNT Teed <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Taotlus_eskiisi kooskõlastamiseks_Raasiku vallas, Aruküla_Jaama tn 
kõnnitee

Tere!

Saadame ülevaatamiseks Harju mk Raasiku vallas, Arukülas, Jaama tn kõnnitee 
eskiisi.

Kirjale on lisatud Raasiku valla poolt eskiisi heakskiitmise kiri.

Valla kontaktisik on Arvo Täks teede- ja taristuspetsialist +372 53843310, 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

Palume vastust.

Lugupidamisega

Olev Saago

Juhatuse liige/projektijuht

Palmpro OÜ

Nõmmiku 21, Saue linn

76506 Harjumaa

+372 509 7516  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.palmpro.ee/> https://www.palmpro.ee/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.