Subject: FW: Päring alkoholi müügi piirangute kohaldamise kohta hotellides
From: "info - MKM" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Aug 2026 11:14:02 +0300

From: Regina Karumaa - MKM <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 5, 2026 10:58 AM
To: info - MKM <[email-masked]>
Subject: FW: Päring alkoholi müügi piirangute kohaldamise kohta hotellides

Regina Karumaa
õigusnõunik
Ettevõtluskeskkonna ja tööstuse osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5305 3756

From: Kristiin Mikko - SOM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 14, 2026 1:59 PM
To: Regina Karumaa - MKM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Päring alkoholi müügi piirangute kohaldamise kohta hotellides

Kristiin Mikko
nõunik
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Sotsiaalministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
 <https://www.sm.ee/> www.sm.ee

From: Eesti Hotellide ja Restoranide Liit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 10, 2026 11:58 AM
To: Brigitta Õunmaa - SOM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Päring alkoholi müügi piirangute kohaldamise kohta hotellides

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördun Teie poole Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu nimel, et
täpsustada meie liikmete seas tõusetunud küsimusi alkoholi müügi
piirangute kohaldamise kohta.

Küsimus puudutab alkoholi müüki hommikusöögi ajal enne kella 10.00.

Mitmed majutusettevõtted pakuvad hommikusöögi juurde traditsiooniliselt
näiteks vahuveini. Soovime paluda Teie selgitust, millised reeglid
kehtivad sellisel juhul kohapeal tarbimiseks müüdavale alkoholile ning
alkoholi kaasamüügile.

Palume Teie seisukohta järgmiste näidete kohta:

1.	Hotelli majutuskülastaja soovib hommikusöögi ajal (enne kella
10.00) osta hotelli baarist viskit kohapeal tarbimiseks. Kas selline müük
on lubatud?
2.	Hommikusöögi ajal (enne kella 10.00) siseneb hotelli inimene, kes
ei ole majutuskülastaja. Ta ostab hommikusöögi ning soovib lisaks osta
õlle, mille kavatseb kaasa võtta. Kas selline müük on lubatud?

Oleme tänulikud, kui saaksite anda oma ametliku seisukoha või viidata
asjakohastele õigusaktidele ja nende tõlgendusele, millest meie liikmed
saaksid oma igapäevases tegevuses lähtuda.

Täname Teid ette vastuse eest.

Heade soovidega,

Svetlana Kruusvall

Assistent

Eesti Hotellide ja Restoranide Liit

Kiriku 6, 10130 Tallinn, Eesti

Tel.: +372 5388 0375,  <mailto:[email-masked]> [email-masked],
<http://www.ehrl.ee/> www.ehrl.ee

 <https://epood.ehrl.ee/>