Subject: [AMR infopäev] Registreeru: AMR infopäev 19.11 Tartus
From: "LABRIS" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Oct 2025 13:18:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Registreeru: AMR infopäev 19.11 Tartus 
<https://labris.agri.ee/registreeru-amr-infopaev-1911-tartus>

10.10.2025

Alanud on registeerumine AMR infopäevale, mis toimub 19. novembril Tartus.

Tere!

Olete oodatud AMR infopäevale, mis toimub 19. novembril kell 09:30–15:00 
Tartus, Eesti Maaülikooli peahoone aulas. Infopäeva korraldab Riigi 
Laboriuuringute ja Riskihindamise Keskus (LABRIS) ja selle teemaks on 
„Ravimresistentsus meie ümber. Inimene, loom, keskkond – kokkupuutekohad ja 
mõju üksteisele”.

Rahvusvahelisel antibiootikumiresistentsuse teadlikkuse nädalal toimuva 
sündmuse eesmärk on suurendada teadlikkust antibiootikumide ja fungitsiidide 
vastasest resistentsusest, selle ulatusest ja ohtudest.

Infopäeval astuvad lisaks LABRISe esindajatele lisaks üles ka 
Sotsiaalministeeriumi, Terviseameti, Ravimiameti ja Maaelu Teadmuskeskuse 
esindajad. Teemakohaseid seisukohti on väljendamas ka Tartu Ülikooli, Eesti 
Maaülikooli, Tallinna Tehnikaülikooli ja Väikeloomakliiniku NordicVet 
esindajad.

Ajakava ja registreerumine: labris.ee/amr-infopaev-2025 
<https://labris.agri.ee/amr-infopaev-2025>  (registreerumine avatud kuni 
31.10.2025)

Lugupidamisega
Riigi Laboriuuringute ja Riskihindamise Keskus
Fr. R. Kreutzwaldi 30, 51006 Tartu
Lisainfo: [email-masked] <mailto:[email-masked]%0d>

_____________________

Kutse PDF formaadis:

AMR infopäev 2025.pdf 
<https://labris.agri.ee/sites/default/files/documents/2025-10/AMR%20infop%C3%A4ev%202025%20-%20registreeru.pdf> 
| 242.32 KB | pdf

Loobu uudiskirja tellimusest 
<https://labris.agri.ee/newsletter/confirm/remove/27751/amr_infopaev_2025/1760091485/MWb58BTjDme0HAEAoca9BKzqLwOXhzmRJYcWey2SdVo>