Subject: FW: Aruküla-Kalesi klt
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 31 Jul 2025 13:48:53 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 31, 2025 9:53 AM
To: Tõnis Pihlamägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Aruküla-Kalesi klt

Tere

Saadan teatise.

Kõike head soovides

Kärt Kuivjõgi-Toodu

tehniline sekretär

Viaston Infra OÜ • Tiigi tn. 28, Jüri alevik, Rae vald 75301

m: (+372) 5836 6493 • t: (+372) 600 9969 • e:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

From: Tõnis Pihlamägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 29, 2025 11:17 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Aruküla-Kalesi klt

Tere,

Esiteks võiksime taggant järgi vormistada ehitamise alustamise teatise.
Seejärel saame selle omalt poolt vastu võtta alles.

Saadan vormi.

Lugupidamisega,

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 18, 2025 11:20 AM
To: [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: Aruküla-Kalesi klt

Tere

Teostasime ehitustöid Aruküla-Kalesi kergliiklustee ehitamiseks.
Ehitusluba kergliiklusteele (EHR kood 221426236) ja kergtee
tänavavalgustusele (EHR kood 22142315) rajamiseks riigitee 11300
Lagedi-Aruküla-Peningi äärde (km 11,42-13,85),

Raasiku Vallavalitsus jagas teie kontakti, et teie olite selle
menetlemisega tegelenud ja nüüd tuleks ühendust võtma.

Ehitustööd on nüüd lõppenud ja nüüd oleks vaja teha objekti ülevaatlus ja
muud vajalikud protseduurid, et saaksime alustada kasutusloa taotlemist.

Mida peaksime täpsemalt tegema või kelle poole pöörduma?

Vastust ootama jäädes

Kärt Kuivjõgi-Toodu

tehniline sekretär

Viaston Infra OÜ • Tiigi tn. 28, Jüri alevik, Rae vald 75301

m: (+372) 5836 6493 • t: (+372) 600 9969 • e:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]