Subject: Teabenõue
From: Liis Hääl | TGS Baltic <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Ivar Siska - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Jaana Lepik" <[email-masked]>, "Mari Anne Rohtla | TGS Baltic" <[email-masked]>,Triinu Järviste | TGS Baltic <[email-masked]>, "Triin Kaurov | TGS Baltic" <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Jun 2025 16:33:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan teabenõude, mille leiate manusest.

Lugupidamisega

Liis

Hääl

Advokaat

Liivalaia 36

,

10132

Tallinn

,

Eesti

Mobiil: +372 5344 3314

,

telefon: +372 626 4300

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tgsbaltic.com/> www.tgsbaltic.com

NB! Tallinna kontor asub uuel aadressil.

​Advokaadibüroo TGS Baltic AS on äritegevuse nõustamisele spetsialiseerunud 
advokaadibüroo Baltikumis. Meie Eesti, Läti ja Leedu kontoris töötab üle 200 
advokaadi.

Konfidentsiaalsusteade. Käesolev e-kiri ja selle manus(ed) on mõeldud üksnes 
e-kirja adressaadile. E-kiri võib sisaldada teavet, mis on privilegeeritud, 
konfidentsiaalne ja/või ei kuulu vastavalt kehtivale seadusele 
avalikustamisele. Kui Te ei ole käesoleva e-kirja adressaadiks või olete 
saanud e-kirja ekslikult, teavitame Teid, et igasugune e-kirjas oleva 
informatsiooni avaldamine, kopeerimine, levitamine on rangelt keelatud ning 
võib olla ebaseaduslik. Sellisel juhul palume Teil viivitamatult teavitada 
saatjat ja kustutada see e-kiri ning manused oma süsteemist. Täname.

​Palun tutvuge meie üldtingimustega veebis 
<http://www.tgsbaltic.com/ee/uldtingimused> 
www.tgsbaltic.com/ee/uldtingimused