Subject: C-728/22 kuni C-730/22
From: <[email-masked]>
To: "vana RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Mar 2025 15:57:42 +0200

Adressaadid: [email-masked],[email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/56-5
Kohtuasja number: C-728/22 kuni C-730/22
Staadium: Määrus(ed), otsus
Märksõnad: asutamisvabadus ja teenuste osutamise vabadus;
hasartmängukontsessioon; konkurentsivabadus; kontsessioonilepingute
sõlmimine; kontsessioonitasu; õiguspärane ootus
Õiguslikud vormid: direktiiv 2014/23/EL; direktiiv 89/665/EMÜ; ELL
artikkel 3; EL põhiõiguste harta artikkel 15; EL põhiõiguste harta
artikkel 16; EL põhiõiguste harta artikkel 20; EL põhiõiguste harta
artikkel 21; ELTL artikkel 12; ELTL artikkel 151; ELTL artikkel 49; ELTL
artikkel 56; ELTL artikkel 8

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=6934

EL õiguse büroo
Välisministeerium