Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Sep 2025 16:47:30 +0300

Harku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/23730 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Harkujärve küla 14 // Kiriku 
kergliiklustee L1 // Kiriku tee // Harkujärve küla, Järvekalda tee, Harju 
maakond, Harku vald, Harkujärve küla, Kiriku tee, Harju maakond, Harku vald, 
Harkujärve küla, Järvekalda tee (Teed, Sild, Tänavavalgustus) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Liik: Avalikult kasutatava tee kaitsevöönd 
Kattuv pindala: 124.90m2 Omanik: Transpordiamet

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27556388>  (menetlus nr: 
512219), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.10.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (SIGNE KROLL) poole.