Subject: FW: 11111 Lagedi jaama tee ja 11112 Lagedi-Jüri tee VK katendite taastamine
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Fri, 31 May 2024 07:51:31 +0300

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 30, 2024 1:39 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 11111 Lagedi jaama tee ja 11112 Lagedi-Jüri tee VK katendite
taastamine

Tere

Telefonikõne jätkuks:

Sooviksime katendite taastamise projekti koostamise tarbeks infot, et
milline võiks 11111 Lagedi jaama teel  ning 11112 Lagedi-Jüri teel olla
olemasolev teekonstruktsioon?

Teeregistrist ajakohast infot ei õnnestu saada (välja arvatud pealmine
kiht – AC 12 surf, h=4 cm).

Lisan maikuu alguses Teie poolt väljastatud projekteerimistingimused ja
nõuded, kus on ka VK-projekti asendiplaan. VK-projekti hetkel
korrigeeritakse vastavalt väljastatud nõuete punktis 2 toodule.

Lugupidamisega

Kaspar Mutso

OÜ Esprii

Tel. 533 10 201

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.esprii.ee/> www.esprii.ee