Subject: FW: Liiklusvälise tegevuse loa taotlus (avalik üritus) Laulupeo tule toomine 01.07.2025
From: "Mihkel Vanamb" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Jun 2025 19:36:38 +0300

Tere!

Saadan kooskõlastamiseks liiklusvälise tegevuse loa taotluse (avalik üritus) 
dokumendid.

Lugupidamisega

Mihkel Vanamb

Meeskond Security OÜ

Tel +(372) 5837 9709

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Valdo Jänes <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 10, 2025 7:33 PM
To: Mihkel Vanamb <[email-masked]>
Subject: RE: Liiklusvälise tegevuse loa taotlus (avalik üritus) Laulupeo 
tule toomine 01.07.2025

Tere!

Palun saada loa taotlus Transpordiameti üldisele e-aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  , seal asi 
registreeritakse ning edastatakse loa väljastajale.

TERVIST ja OHUTUT LIIKLEMIST!

Valdo Jänes

Liikluskorraldaja

5117377

From: Mihkel Vanamb <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 9, 2025 10:49 AM
To: Valdo Jänes <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Liiklusvälise tegevuse loa taotlus (avalik üritus) Laulupeo tule 
toomine 01.07.2025

Tere!

Saadan kooskõlastamiseks liiklusvälise tegevuse loa taotluse (avalik üritus) 
dokumendid.

Lugupidamisega

Mihkel Vanamb

Meeskond Security OÜ

Tel +(372) 5837 9709

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
Viirusevabawww.avast.com 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>