Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Sep 2025 08:54:07 +0300

Väike-Maarja Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2511002/13408 aadressile Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, Aburi 
küla, Aburi-Kõrtsiküla tee // Annukse // Isaki // Kaalika // Klementi // 
Kubja // Liivaku // Peedu // Puraburi // Rajakese // Separahva // Tammiku // 
Ebavere küla, Keskpõllu // Kruusiaugu // Põlluvälja // Rennetalu // Tiigimäe 
// Tisleri // Vanakaevu // Võiba // Koonu küla, Jaagupi // Jaani // 
Kaasikjaani // Kangro // Kivila // Kompa // Kulpassi // Lepala // Luhamaa // 
Palso // Põllu-Jaagupi // Päikese // Raidu // Sahkermani // Sepa // Taneli 
// Vahtriku // Müüriku küla, 17191 Väike-Maarja - Simuna tee // Mäe // 
Reinu-Otto // Riho // Triigi kergtee T1 // Vesioru-Pandivere tee // 
Pandivere küla, 17207 Vilgu - Väike-Maarja tee (Väike-Maarja - Pandivere 110 
kV õhuliin) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustik § 31 lõike 4 kohaselt 
esitan projekteerimsitingimused kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27542867>  (menetlus nr: 
505962), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Väike-Maarja Vallavalitsus) või menetleja (VIRGO VEEDLER) poole.