Subject: FW: Arvamuse edastamine
From: Marge Jõesalu-Soome <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Ira Songisepp" <[email-masked]>, "Kirsti Melesk - MKM" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 14:04:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastame Eesti Töötukassa vastuse Teie 08.06.2026 kirjale nr 8-1/4501-1
arvamuse küsimine täitemenetluse seadustiku muutmise seaduse eelnõu (VTK)
kohta. Kirja saatsime eile ekslikult valele meiliaadressile. Vabandame!

Lugupidamisega

Marge Jõesalu-Soome
personali- ja haldusosakond
dokumendihalduse spetsialist

Toetame töö ja töötaja leidmisel!

614 8549

 <https://tootukassa.ee> tootukassa.ee

 <https://facebook.com/eestitootukassa> facebook.com/eestitootukassa

 <https://youtube.com/tootukassa> youtube.com/tootukassa

 <https://tootukassa.ee/>

From: Kirsti Melesk - MKM <[email-masked]>
Sent: Friday, July 3, 2026 1:28 PM
To: Marge Jõesalu-Soome <[email-masked]>
Subject: Vs: Arvamuse edastamine

 TÄHELEPANU: See kiri on sulle saadetud väljastpoolt meie organisatsiooni.
Palun ära ava selles olevaid linke ja faile enne, kui oled veendunud nende
ohutuses.

Tere!

Täname info eest. MKM poolt võtame tagasiside teadmiseks kuid juhin
tähelepanu, et kontrolliksite üle adressaadi - tagasiside peab minema
Justiits- ja Digiministeeriumile (teie kirjas Sotsiaalministeerium) ning
tundub, et ka e-posti aadress ei ole korrektne (hm.ee lõpuga on Haridus-
ja Teadusministeeriumi aadressid). Palun kontrolliga, et teie arvamus VTK
kohta jõuaks kindlasti ka õigele adressaadile.

Tervitades

Kirsti Melesk
juhataja
Tööhõive osakond
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
+372 5443 0834

  _____

Saatja:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] <
<mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saadetud: neljapäev, 2. juuli 2026 13:06
Adressaat: Kirsti Melesk - MKM < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Teema: Arvamuse edastamine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadame Teile Eesti Töötukassa vastuse.

Lugupidamisega

Eesti Töötukassa

_______________________________
<< KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS >>
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.