Subject: FW: Tuulikute vedu_Teedeehtiuse osa projekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 10:30:21 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Igor Savits <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 6, 2026 1:03 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Re: Tuulikute vedu_Teedeehtiuse osa projekt

Tere, Merike!

Kirjutan Teile seoses tuulikute veoga. Praegu peab lepingu järgi
laiendused likvideerima hiljemalt 30.06.2026. Seoses juriidiliste
takistustega Lätis võib juhtuda, et vedu ei jõuta selleks ajaks lõpetada.

Vedaja uurib, kas on võimalik saada pikendust kuni 30. juulini. Kui see ei
ole võimalik, siis kas pikendust on üldse võimalik saada ning kui pikaks
ajaks?

Lugupidamisega / Best regards

Igor Savits | Projektijuht

 <https://issuu.com/ramuddenab/docs/estonia>

Mobiil: +372 5886 4500

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | Tutvu
meie toodete ja teenustega kodulehel:
<https://ddec1-0-en-ctp.trendmicro.com/wis/clicktime/v1/query?url=http%3a%
2f%2fwww.ramudden.ee&umid=9d25c52b-23a3-4678-bab6-40f8aceb1bca&auth=a21866
d9fe37728764146d62360d3e953f437284-881794d3c2c30d783e23599f3a358d48b7e6bb8
a> www.ramudden.ee

Ramudden OÜ | Rendipunkt Tallinnas: Artelli 16/18, 10621 Tallinn  | Eesti
| Reg.kood 12969700
Ramudden OÜ | Rendipunkt Tartus: Turu 34a, 50104 Tartu | Eesti

Ramudden OÜ | Rendipunkt Ida-Virumaal: Tartu mnt. 30, 41 538 Jõhvi | Eesti

Ramudden OÜ | Rendipunkt Pärnus: Savi 3/5, 80040 Pärnu | Eesti

  _____

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 16, 2026 16:35
To: Igor Savits <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: FW: Tuulikute vedu_Teedeehtiuse osa projekt

Tere.

Tänan kiire tagasiside ja kontaktide eest.

Ootan tänase päeva jooksul ka täiendatud projekti. Projekt on lepingu
lisa, mistõttu enne me lepinguga edasi liikuda ei saa, kui projekti ei
ole.

NB! Palume arvestada, et  riigitee 8 lõigus km 24,880-29,417 on
Transpordiametil kavandatud taastusremont koos ringristmike
ümberehitustöödega alates 01.07.2026. (nii sai meie ehitusosakonnal kirja
ka taastusremondi hanke tehnilisse kirjeldusse, et alates 01.07 t-8 võivad
startida)

Seega peaks seal olema laiendus eelnevalt likvideeritud, st et ei saa
likvideerida 01.07-02.07.2026.

Peab olema likvideeritud hiljemalt 30.06.2026.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Igor Savits <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 16, 2026 4:28 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: Re: Tuulikute vedu_Teedeehtiuse osa projekt

Tere!

Vedu on planeeritud kuni 30. Juuni

Laiendused  saame likvideerida näiteks 01.07-02.07.2026 . Juhul kui vedaja
lõpetab varem siis ka teelaiendused likvideerime ka varem.

Lepingu allkirjastaja kontaktid:

Ramudden OÜ (12969700)

Oliver Linnas | Tegevjuht / CEO
Mobiil: +372 51 71 700 | Eesti | Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Teelaienduse taotluse esitaja:

Ramudden OÜ (12969700)

Igor Savits, 5886 4500

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega / Best regards
Igor Savits | Projektijuht
Mobiil: +372 58 864 500 | Eesti | Tallinn

  _____

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 16, 2026 15:22
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Igor Savits <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Tuulikute vedu_Teedeehtiuse osa projekt

Tere.

Tänan projekti eest.

Mõned tähelepanekud projekti täiendamiseks.

1.	Ilmselt peab seletuskirjas olema ajutine teelaiendus.

2.	Asendiplaan nr 2 (t-11420) ja nr 4 (t-6) – paneks ehk peale ka RP
“3“ tähistuse lisaks. St on tõstetud äärekiviga ringi haljastuse osa,
ilmselt on vaja/mõeldud selle pealesõidu plaadi kasutamist ka nendes
kohtades (?). (las siis projekteerija uurib/kinnitab, kas nii ka mõeldud,
kasutada nendes kohtades ka plaati)
3.	Asendiplaan nr 3 (t-20125) – paneks siia peale RP 2,4 tähistuse ka
(on näidatud ka ära siis see 1-2% kalle, kuhu sadeveed suunatakse).

NB! Ühtlasi palun lepingu jaoks:

*	konkreetset aega/kuupäeva, millal laiendused likvideeritakse.
(Meie huvi on, et see toimuks  esimesel võimalusel vedude järgselt).
*	Lepingu allkirjastaja kontaktid (firma nimi, registrikood, lepingu
allkirjastaja nimi, e-post, telefon)

Kuna vedajal on kiire, siis palun projekti täiendada ASAP.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Taisto Kaljurand <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 14, 2026 8:49 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: 'Igor Savits' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Subject: Tuulikute vedu_Teedeehtiuse osa projekt

Tere Merike

Esitame Transpordiametile teedeehituse projekti, tuulikute veoks vajalike
ajutiste teede rajamiseks.

Projekteerija allkirjastatud projekt manuses.

Lugupidamisega,

Taisto Kaljurand

+372 5800 2866

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]