Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 14:08:42 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/04917 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Jüri alevik, Tiigi tn 19, Harju maakond, 
Rae vald, Jüri alevik, Tiigi tn 19, Harju maakond, Rae vald, Jüri alevik 19 
// Tiigi tn, Harju maakond, Rae vald, Jüri alevik, Tiigi tn 19, Harju 
maakond, Rae vald, Jüri alevik, Tiigi tn 19, Harju maakond, Rae vald, Jüri 
alevik, Tiigi tn 19 // Tiigi tänav L2 (Puurkaev, Lammutatav puurkaev nr. 
979, Lammutatav Aroni puurkaev-pumpla, Puurkaev-pumpla, Piirdeaed, 
Juurdepääsutee) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
42 lg 7 p 1.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27918830>  (menetlus nr: 
547124), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.