Subject: FW: uuringu „Epilepsia epidemioloogia Eestis ja masinõppe kasutamise võimalused epilepsia epidemioloogilistes uuringutes“ tervise infosüsteemist andmevajaduse arutelu
From: "Aleksei Rakitin" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Nov 2024 10:48:35 +0200

From: Aleksei Rakitin
Sent: Monday, November 4, 2024 10:46 AM
To: 'Raili Sillart - SOM' <[email-masked]>
Subject: RE: uuringu „Epilepsia epidemioloogia Eestis ja masinõppe
kasutamise võimalused epilepsia epidemioloogilistes uuringutes“ tervise
infosüsteemist andmevajaduse arutelu

Tere,

Saadan Teile uuendatud taotlust med.dokumentide saamiseks TEHIKult, nagu
oleme kokku leppinud 31.10.24.

Parimat,

Aleksei Rakitin

From: Raili Sillart - SOM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, October 28, 2024 2:47 PM
To: Aleksei Rakitin <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: uuringu „Epilepsia epidemioloogia Eestis ja masinõppe
kasutamise võimalused epilepsia epidemioloogilistes uuringutes“ tervise
infosüsteemist andmevajaduse arutelu

Olete taotluse teinud TEHIKult valimisse kuuluvate isikute kõik med.
Dokumentide saamiseks (haigla epikriisid, haigla päevikud, ambulatoorsed
haiguslood) – see ei ole TEHIKule arusaadav, milliseid andmeid te sellega
seoses tervise infosüsteemilt soovite saada ning seda ongi vaja selgitada.

Parimate soovidega

Raili Sillart
nõunik
Sotsiaalministeerium

-----Original Appointment-----
From: Aleksei Rakitin <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, October 28, 2024 2:37 PM
To: Raili Sillart - SOM
Subject: Accepted: uuringu „Epilepsia epidemioloogia Eestis ja masinõppe
kasutamise võimalused epilepsia epidemioloogilistes uuringutes“ tervise
infosüsteemist andmevajaduse arutelu
When: neljapäev, 31. oktoober 2024 14:30 – 15:00 (UTC+02:00) Helsingi,
Kiiev, Riia, Sofia, Tallinn, Vilnius.
Where: Microsoft Teamsi koosolek

Tere,

Kas Teie saaksite ka kirjalikul teel mainida, millest täpsemalt vestlus
peaks olema. Sest uuringu disain on väga põhjalikult kirjeldatud ja
põhjendatud vastavates eetikakomiteede avaldustes mida me Teile ka
saatsin.

Parimat,

Aleksei Rakitin

NB! Tegemist on väljastpoolt Kliinikumi saabunud kirjaga. Kui kirja saatja
on teile tundmatu, siis turvalisuse huvides palun ärge avage kirjas
olevaid faile ja linke. Kahtlaste kirjade korral palun teavitage arvutiabi
telefoninumbril 731 9222 või [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .