Subject: Raeküla tee äärse elamumaa ning kooli detailplaneeringu ala järgsete ühisveevärgi ja -reoveekanalisatsiooni liitumisrajatiste projekt.
From: Raido Mugamäe <[email-masked]>
To: "Annika Matson" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jul 2026 17:19:32 +0300

Tere,

Saadan kooskõlastamiseks täiendatud VKV projekti (ehitusloa taotluse nr. 
2611271/06480 )
Lisatud VKV projekt ja IKO plaanid.
Projekti saab alla laadida järgmise lingi alt.
https://www.dropbox.com/scl/fi/2al71f25ev3bqv9dl9sod/026026_PP_v02_VKV.asice?rlkey=syg51vcupabemzuh5dfkpwp8n 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/2al71f25ev3bqv9dl9sod/026026_PP_v02_VKV.asice?rlkey=syg51vcupabemzuh5dfkpwp8n&dl=0> 
&dl=0

Lugupidamisega,
Raido Mugamäe
Merindorf OÜ
55541294

Kontakt Annika Matson (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval T, 7. juuli 
2026 kell 13:07:

Tere

Asendiplaani joonisel kujutada torustike ühendamise teostamiseks rajatava 
kaeviku põhjakontuur.

Katete taastamise ulatus arvestada kaeviku varisemisnurgaga 1:1 ning 
koostada katete taastamise piki- ja ristilõiked.

Katete taastamisel lähtuda Transpordiameti juhendis 
<https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2021-12/nouded_tehnovorkude_teemaale_kavandamisel_0%20%281%29.pdf> 
Nõuded tehnovõrkude teemaale paigaldamise kavandamisel toodud katete 
taastamise lahenduse näidisjoonisest.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Raido Mugamäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 6, 2026 1:55 PM
To: Annika Matson <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Raeküla tee äärse elamumaa ning kooli detailplaneeringu ala 
järgsete ühisveevärgi ja -reoveekanalisatsiooni liitumisrajatiste projekt.

Tere,

Palun anda selles küsimuses tagasisidet.

Lugupidamisega,
Raido Mugamäe

Merindorf OÜ

55541294

Kontakt Raido Mugamäe (<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >) 
kirjutas kuupäeval R, 19. juuni 2026 kell 17:06:

Tere,

Saime oma projektile Transpordiameti poolt märkused.

Palume täpsustada, et millistele tingimustele see kaevik  Roosipõõsa tee 12

juures peab vastama, et Transpordiamet selle lahenduse ära kooskõlastaks. 
Kas piisab sellest, et me näitaks katendite taastamist laiemalt. Palume 
selles küsimuses esimesel võimalusel tagasisidet.

Lugupidamisega,
Raido Mugamäe

Merindorf OÜ

55541294