Subject: NSTK uus teenus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jun 2026 13:50:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Narva Sotsiaaltöökeskus alustab projekti „Eakate koduses keskkonnas 
kukkumiste ennetamise ja tugiteenuse arendamine Narvas“ raames uue 
tugiteenuse piloteerimist. Projekti eesmärk on toetada eakaid inimesi, et 
nad saaksid elada oma kodus võimalikult kaua, turvaliselt ja iseseisvalt.

Projekti elluviimise periood on 01.01.2026–31.12.2027. Narva 
Sotsiaaltöökeskus osutab koduteenust enam kui 550 kliendile ning projekti 
tegevused on suunatud eelkõige Narva Sotsiaaltöökeskuse koduteenuse 
klientidele. Projekti kaudu soovime kahe aasta jooksul suurendada nende 
inimeste turvalisust, vähendada kukkumisriske ja parandada abi 
kättesaadavust ohuolukordades.

Projekti raames tegutsevad heaolumeister ja reageerimiskeskus. Heaolumeister 
hindab kliendi kodukeskkonna ohutust, annab soovitusi kukkumisriskide 
vähendamiseks ning aitab vajadusel teha väiksemaid koduseid kohandusi. 
Reageerimiskeskus võtab vastu häirenupu kaudu saabuvad teated, hindab 
olukorda ning korraldab vajaliku abi või edastab info lähedastele ja 
koostööpartneritele.

Pilootprojekti raames saavad valitud Narva Sotsiaaltöökeskuse koduteenuse 
kliendid kasutada nutikat häirenuppu tasuta. Seade võimaldab hädaolukorras 
kiiresti abi kutsuda ning toetab nii eaka inimese kui ka tema lähedaste 
turvatunnet.

Teenuse peamised eelised:

*     võimaldab kiiret reageerimist kukkumise või muu abivajaduse korral;

*     aitab eakatel kauem oma kodus iseseisvalt toime tulla;

*     suurendab lähedaste turvatunnet ja vähendab hoolduskoormust;

*     toetab kodukeskkonna ohutumaks muutmist ja kukkumisriskide ennetamist.

Palume Teil võimalusel jagada lisatud infolehti oma allüksuste, 
spetsialistide, töötajate ning teiste asjakohaste kontaktidega. Eriti oleme 
tänulikud, kui info jõuab spetsialistideni, kes puutuvad oma töös kokku 
eakate inimeste ja nende lähedastega.

Oleme valmis teenust täpsemalt tutvustama, tegema koostööd ning arutama 
võimalusi, kuidas info jõuaks inimesteni, kellele sellest teenusest võiks 
enim kasu olla.

Lugupidamisega

Andrei Murd

Narva Sotsiaaltöökeskuse

arendusjuht

+372 5159089

[email-masked] <mailto:[email-masked]>