Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Sep 2025 12:59:03 +0300

Rae Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/21662 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Peetri tee L15 // 
Tuleviku tee L1 // Tuleviku tee 12 // Vägeva tee L1 // Vägeva tee L2 // 
Vägeva tee 2 // 4, Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Peetri tee L15 // 
Vägeva tee 2, Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Vägeva tee 2 
(Veetorustik, Kanalisatsioonitoru, Hüdrant) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
54 lg 6 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27531303>  (menetlus nr: 
509782), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.09.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.