Subject: C-528/25
From: <[email-masked]>
To: "International - AKI" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Sep 2025 16:35:14 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/411
Kohtuasja number: C-528/25
Vastuse kuup�ev: 29.09.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: eraelu puutumatuse kaitse elektroonilise side sektoris; 
f��silisest isikust ettev�tjad; isikuandmete t��tlemine; otseturustus; 
reklaami eesm�rgil tehtav soovimatu telefonik�ne; �igusvastaselt tekitatud 
kahju h�vitamise n�ue
�iguslikud vormid: direktiiv 2002/58/E�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8352

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium