Subject: RE: KOV osalemine hangetes
From: "Kairi Tammik - RIT" <[email-masked]>
To: Ott Kärner <[email-masked]>
Cc: "info - RIT" <[email-masked]>, "Marek Astrik" <[email-masked]>, "Janno Perv" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 May 2026 17:04:25 +0300

Tere!

Kas soovite liituda Microsoft Azure pilvteenused hankega (viitenumber
281435) ?  Kui jah, siis edastan teie soovi ja saame alustada vastava
kokkuleppe sõlmimist.

Kui soovite mõne teise RIT korraldatava keskse hankega liituda, siis saate
oma huvitatusest meile teada anda kesksete hangete portaali vahendusel
Ühised IKT Riigihanked <https://kesksedhanked.rik.ee/rit/> .

Kesksete hangete portaali saavad kasutada ainult registreeritud kasutajad
(RHS § 5 mõistes hankija). Kasutajakonto saamiseks saatke palun aadressile
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  kiri koos alljärgnevate andmetega:
Hankija kontaktisiku ees- ja perekonnanimi, isikukood ja ametialane
e-posti aadress.

Heade soovidega

Kairi Tammik
hankejuht
Riigi IT Keskus
+372 516 4305

From: Ott Kärner <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 28, 2026 2:00 PM
To: Kairi Tammik - RIT <[email-masked]>
Cc: info - RIT <[email-masked]>; Marek Astrik <[email-masked]>;
Janno Perv <[email-masked]>
Subject: RE: KOV osalemine hangetes

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Kairi

Aitäh info eest!

Sai räägitud juristiga, kes meil hangetega tegeleb ja vallavanemaga ning
oleme huvitatud RIT kesksetes hangetes osalemise teenusega liitumisest.

Kas saate saata vajaliku RIT-iga vastava kokkuleppe sõlmimiseks?

Heade soovidega

----------------------------------------------

Ott Kärner

Infotehnoloog

Telefon  +372 512 5143

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kose Vallavalitsus

Hariduse tn 1, Kose alevik, Kose vald, Harju maakond, 75101
<https://www.kosevald.ee/> www.kosevald.ee

From: Kairi Tammik - RIT <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Thursday, May 14, 2026 5:53 PM
To: Ott Kärner <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: info - RIT <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: KOV osalemine hangetes

Tere!

RIT kesksete hangetega on võimalik liituda kohalikul omavalitsusel
ühishankijana.  Ühishankija lisamist hanke juurde reguleerib RITi
hankekord järgmiselt:

Infot planeeritavatest kesksetest ja ühishangetest avaldame kesksete
hangete portaalis Ühised IKT Riigihanked
<https://kesksedhanked.rik.ee/rit/>

Microsoft Azure pilvteenused hange (viitenumber 281435) on tehtud
vabatahtliku keskse hankena. Hankijate isikuline ulatus on nimetatud hanke
lühikirjelduse juures. Liituda saavad ka kohalikud omavalitsused, teenust
saab tellida alates RIT-ga vastava kokkuleppe sõlmimisest.

Heade soovidega

Kairi Tammik
hankejuht
hanketiim
Riigi IT Keskus
+372 516 4305
 <https://www.linkedin.com/company/riigi-it-keskus> LinkedIn |
<https://www.rit.ee/> www.rit.ee

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide
lisadega.

From: Ott Kärner <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Wednesday, May 6, 2026 4:26 PM
To: info - RIT <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Marek Astrik <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: KOV osalemine hangetes

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Uurin, kas RIT kesksete hangetega on võimalik liituda ka kohalikul
omavalitsusel?

Huvitaks võimalused erinevate Microsofti pilvteenuste jt litsentside
soetamisel/pikendamisel, aga ka võimalused sülearvutite/monitoride
soetamisel/rentimisel.

Just, et kui õnnestuks võib-olla hinnavõitu saada, riistvara
platvorme/nõudeid ühtlustada jms.

Heade soovidega

----------------------------------------------

Ott Kärner

Infotehnoloog

Telefon  +372 512 5143

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kose Vallavalitsus

Hariduse tn 1, Kose alevik, Kose vald, Harju maakond, 75101
<https://www.kosevald.ee/> www.kosevald.ee