Subject: RE: Laabi küla Harku vallas arvamuskiri maavarade teemaplaneeringule
From: Ülle Loopre <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 11:18:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan manuse. Saatsin ka üldmailile uuesti

Ülle Loopre

From: info - MKM <[email-masked]>
Sent: Tuesday, June 3, 2025 11:16 AM
To: Ülle Loopre <[email-masked]>
Subject: RE: Laabi küla Harku vallas arvamuskiri maavarade
teemaplaneeringule

You don't often get email from [email-masked] <mailto:[email-masked]> .
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is
important

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Tere

Kahjuks ei ole kirja kaasas.

Heade soovidega

Katrin Tael

dokumendihalduse spetsiaalist

From: Ülle Loopre <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, June 3, 2025 9:21 AM
To: Agnes Lihtsa - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; info - MKM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Laine Vain
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Toni Kukebal
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Anne Kaunissaar
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ; Kätlin Lehtma
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: Laabi küla Harku vallas arvamuskiri maavarade teemaplaneeringule

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan seoses Harju maavarade teemaplaneeringuga Laabi küla elanike nimel
vastuskirja.

Oleme tulemas ka koosolekule 09.06.2025 algusega kell 18.30 Tabasalu Kooli
algklasside majas.

Loodame kõiki osapooli rahuldavale koostööle.

Parimat soovides

Ülle Loopre

+372 5348 8369