Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Oct 2025 08:54:55 +0200

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/15070 aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, 80 
Heltermaa-Kärdla-Luidja tee // Haru // Jõeranna küla // Jõeranna külatee // 
Ojakalda // Voola // Luidja küla, 12137 Luidja-Pärnaku tee // Luidja // Oja 
// Putkaste metskond 21 // Paope küla, 80 Heltermaa-Kärdla-Luidja tee // 
Farmi // Farmi tee // Lauda // Paope alajaam // Tulika // Uuepõllu // 
Vana-Männiku (madalpinge maakaabel, keskpinge maakaabel, komplektalajaam) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastust projekteerimistingimustele

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27600174>  (menetlus nr: 
512892), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.11.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (MAIKEN LUKAS) poole.