Subject: Teade - Detailplaneeringu avalik väljapanek - Leppneeme küla, Kärimetsa ja Põllu katastriüksused
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jun 2026 14:34:56 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp. kaasatud isik/asutus

Teatame teile, et Viimsi Vallavalitsus korraldab 22.06.–08.07.2026 Viimsi
Raamatukogus ja valla Veebilehel Leppneeme küla, Kärimetsa ja Põllu
katastriüksuste detailplaneeringu avaliku väljapaneku.

Vt täiendav teade lisatud manusena (allkirjastatud ja pdf kujul).

Detailplaneeringu avaliku väljapaneku materjalid on kättesaadavad ka
Viimsi valla veebilehel alates 22.06 järgmiselt lingilt:

https://www.viimsi.ee/detailplaneeringud/vastu-voetud-ja-avalikul-valjapan
ekul#leppneeme-kula-kari

Arvamused detailplaneeringu kohta on võimalik esitada avaliku väljapaneku
ajal Viimsi Vallavalitsuse e-posti aadressil  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] või postiaadressil Nelgi tee 1, Viimsi alevik, Viimsi vald,
74001 Harju maakond.

Viimsi Raamatukogu (Randvere tee 9, Haabneeme alevik, Viimsi vald) on
alates 01.06 avatud E–R kl 10–18, L–P suletud.

Lugupidamisega

Viimsi vallavalitsus
+372 602 8800

www.viimsi.ee <http://www.viimsi.ee>