Subject: Delikaatsete isikuandmete töötlejana registreerimine
From: Prudens OÜ <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Mar 2024 22:02:35 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Olen kliiniline psühholoog ja tahan hakata pakkuma psühholoogilise ravi 
teenust. Lugesin, et selleks pean sõlmima Andmekaitse Inspektsiooniga 
delikaatsete isikuandmete sõlmimise lepingu.
Pöördungi teie poole, et teada saada, kuidas seda täpselt teha tuleb?

Lugupidamisega
Pärtel Poopuu
Kliiniline psühholoog

-- 

*

*	 <https://www.prudens.ee/>

*	Prudens OÜ (14767188)

*	E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

*	Telefon: +372 5684 9993

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail> 
Viirusevabawww.avast.com 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>