Subject: Kommentaarid Tubakaseaduse ja riigilõivuseaduse muutmise seaduse eelnõu osas
From: "Tammist, Kai" <[email-masked]>
To: "Aive Telling - SOM" <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Mart Einasto - JUSTDIGI"
Date: Tue, 28 Jul 2026 14:35:21 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Philip Morris Eesti edastab omapoolsed kommentaarid Tubakaseaduse ja
riigilõivuseaduse muutmise seaduse eelnõu osas.

Kaasatud dokument on digitaalselt allkirjastatud.

Oleme valmis vastama küsimustele mis Teil meie kirjaga seoses tekkida
võivad.

Lugupidamisega,

Kai Tammist

Välissuhete juht

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

5297165

  _____

NOTICE: This communication may be confidential, legally privileged,
proprietary in nature, or otherwise protected from disclosure. If you are
not the intended recipient, or believe that you have received it in error,
please contact the sender immediately and destroy the email and its
attachments. To learn what information we collect and use about you,
including monitoring communications, see our Privacy Notice at
www.pmiprivacy.com/en/business-partner.