Subject: Kohtudokumentide edastamine kohtuasjas nr 2-26-11072
From: <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Aug 2026 21:23:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Harju Maakohus Tallinna kohtumaja edastab Teile järgmised dokumendid 
(lisatud manusena):

*	31.08.2026 koostatud kiri, dokumendi koostaja Merike Varusk

Kirja ja selle manuste kättesaamise kohta palume viivitamatult saata 
elektroonilisel teel kinnitus e-posti aadressile 
[email-masked].

Menetlusdokument on kättesaadav ka avalikus e-toimikus 
(https://www.e-toimik.ee) ning dokumentide kättetoimetamisportaalis 
(https://kattetoimetamisportaal.rik.ee). E-teenustesse saab sisse logida 
ID-kaardi, Smart-ID või Mobiil-ID abil. Kui võtate dokumendi vastu ühes 
nimetatud keskkonnas, ei ole eraldi kinnitust vaja saata.

Lugupidamisega

Rita Karpova
Sekretär
Harju Maakohus Tallinna kohtumaja
6200100

Kiri on Harju Maakohtu Tallinna kohtumaja saadetud menetlusdokument. Kui Te 
ei ole kirja adressaat või kiri on muul põhjusel sattunud Teie kätte 
ekslikult, palume sellest viivitamatult teavitada e-posti aadressil 
[email-masked] ning kustutada e-kiri postkastist ja 
arvutisüsteemist. Kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet, mille 
levitamine kõrvalistele isikutele on lubamatu.