Subject: FW: Märjamaa alev Pärnu mnt 28 ja 28a VK järgne katete taastamine
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jul 2026 13:42:07 +0300

Tere

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/26/3723-5

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Pärt Põltsam <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 9, 2026 10:38 AM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: Re: Märjamaa alev Pärnu mnt 28 ja 28a VK järgne katete taastamine

Tere

tänud kirjutamast!

ongi hea, saame e-maili teel enne lahenduse korrigeeritud kui paneme 
menetlusse.

tegin korrektuurid ära- manuses pdf joonis

1.	Riigitee katendi taastamine tuleks teha vähemalt taastatava ristmiku 
raadiuste ulatuses. Teepeenrad taastada peenramaterjaliga, mitte muruga. 
Muldkeha nõlvade haljastus taastada muruga.- lisasin peenrad ja mahasõidule 
raadiused

2.	Selleks, et olemasoleva olukorraga kokkuviimist oleks võimalik hinnata, 
tuleb asendiplaanil töö nr T04321 (teeprojekti) kihid teha heledamaks. 
Hetkel ei ole asendiplaanilt tuvastavad olemasoleva kate, kattemärgistus ja 
teepeenra servad. Seetõttu on keeruline ka hinnata kuhu jääb vuuk 
olemasoleva tee telje ja servajoone suhtes. tegin heledamaks, lisaisn 
viitteksti ol.oleva maantee asukoha kohta
3.	Arvestada ka liikluskorralduse taastamisega (LM, kattemärgistus).-lisasin 
viite joonisele

kas nii sobib?

OÜ Mastlop

Pärt Põltsam

Tegevjuht/Projektijuht

 tel:  5624 2634

Kontakt Annika Matson (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval N, 9. juuli 
2026 kell 08:45:

Tere

Saatsin eile EHRist ehitusteatise nr 2611201/04344 tagasi lahendamiseks.

Märkused said edastatud kirjaga nr 7.1-2/26/3723-5 (fail lisatud), kuid 
lisandusid veel mõned tähelepanekud.

Edastan need käesoleva kirjaga.

1.	Riigitee katendi taastamine tuleks teha vähemalt taastatava ristmiku 
raadiuste ulatuses. Teepeenrad taastada peenramaterjaliga, mitte muruga. 
Muldkeha nõlvade haljastus taastada muruga.

2.	Selleks, et olemasoleva olukorraga kokkuviimist oleks võimalik hinnata, 
tuleb asendiplaanil töö nr T04321 (teeprojekti) kihid teha heledamaks. 
Hetkel ei ole asendiplaanilt tuvastavad olemasoleva kate, kattemärgistus ja 
teepeenra servad. Seetõttu on keeruline ka hinnata kuhu jääb vuuk 
olemasoleva tee telje ja servajoone suhtes.
3.	Arvestada ka liikluskorralduse taastamisega (LM, kattemärgistus).

Vabandan, et kõik ühekorraga ei saanud edastatud.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee