Subject: FW: Vastus Männiku raba veerežiimi taastamistööde projekt
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jul 2026 09:21:20 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks

Delta viit 7.1-2/26/7120-2.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Argo Strantsov <[email-masked]>
Sent: Friday, July 10, 2026 4:55 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Cc: Kairi Juurik <[email-masked]>
Subject: Re: Vastus Männiku raba veerežiimi taastamistööde projekt

Tere,

Tee 15 maantee lahendusega on arvestatud. Objekti alguses Kangru ristmiku 
piirkond on välja ehitatud ja selle alusel on teostatud ka raba taastamise 
lahendus. Teine piirkond, kus maantee 15 jääb raba taastamise piirkonda on 
Tallinna ringtee juures paiknev ristmiku lahendus. Hetkel antud piirkonnas 
on turbaaugud, mis suletakse. Tee 15 ristmiku lahenduse koostamisel tuleb 
vetelahendus anda ristmiku projekteerimise raames. Raba taastamise lahendus 
ei takista hilisemat maantee rajamist.

Täiendatud projekti materjalid on alla laetavad: 
<https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/IgCKZbV9K5igR5nJHi2fbA2_ASmrqlV8lsifo-5BaQ_myb8?e=5Fgv0Y> 
2026-07-10_Männiku_v02Küsimuste korral võtke ühendust või vajadusel saame teha Teamsi koosoleku.

Lugupidamisega,

Argo Strantsov

VK grupi insener

Tel. +372 56816808

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Tel. +372 6081100

 <http://www.reaalprojekt.ee/> www.reaalprojekt.ee

  _____

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: 19 May 2026 15:05
To: Argo Strantsov <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vastus Männiku raba veerežiimi taastamistööde projekt

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Vastus Männiku raba veerežiimi taastamistööde projekt

Registreerimise kuupäev: 19.05.2026

Registreerimise number: 7.1-2/26/7120-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>