Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 25680202550)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 05:41:31 +0300

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 25680202550 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8595094&turva=f9d7177fb5a4ad893f0c674ba0942848> 
&teade=8595094&turva=f9d7177fb5a4ad893f0c674ba0942848

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 25680202550.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8595094&turva=f9d7177fb5a4ad893f0c674ba0942848> 
&teade=8595094&turva=f9d7177fb5a4ad893f0c674ba0942848

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8595094&turva=f9d7177fb5a4ad893f0c674ba0942848> 
&teade=8595094&turva=f9d7177fb5a4ad893f0c674ba0942848

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court