Subject: Ed: Taotlus
From: "Marianne Reinart" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Apr 2024 16:37:56 +0300

Tere

Palun registreeri.

Lugupidamisega

Marianne Reinart

vaneminspektor (keskkonnatervis)

põhja regionaalosakond

+372 5866 4816

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 23. aprill 2024 11:42
Adressaat: Marianne Reinart <[email-masked]>
Teema: Taotlus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

saadan digiallkirjastatud taotluse.

Lugupidamisega

Ago Kasak