Subject: FW: Meediapäring
From: "Elen Kurvits" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Jul 2025 14:41:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kuna Imre on eemal, siis edastan.

Lugupidamisega

Elen Kurvits

kommunikatsiooninõunik

kommunikatsiooni- ja personaliosakond

Põllumajandus- ja Toiduamet

_____________________________

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
5865 0594

Teaduse tn 2 / Saku, Harjumaa 75501 /  <http://www.pta.agri.ee/> pta.agri.ee

From: Elen Kurvits
Sent: esmaspäev, 21. juuli 2025 13:02
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: FW: Meediapäring

Tere!

Kas see võiks olla pigem küsimus mürgistusteabekeskusele?

Lugupidamisega

Elen Kurvits

kommunikatsiooninõunik

kommunikatsiooni- ja personaliosakond

Põllumajandus- ja Toiduamet

_____________________________

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
5865 0594

Teaduse tn 2 / Saku, Harjumaa 75501 /  <http://www.pta.agri.ee/> pta.agri.ee

From: Vlada Laevalind <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 21. juuli 2025 12:15
To: PTA press <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Meediapäring

Tere!

Kirjutan teile Postimehest.

Tegelen teemaga, kas on tõesti võimalik sushiga mürgistust saada ja millised 
võivad olla tagajärjed tervisele. Kas oleksite nii lahke ja vastaksite 
mõnele küsimusele?

Kas tõesti sushist võib mürgistust saada? Mille tõttu see võib juhtuda ja 
kuidas seda vältida? Kuidas võib kalamürgitus mõjutada edaspidist tervist 
või ei too see tavaliselt kaasa tõsiseid tagajärgi? Kas Eestis on selliseid 
juhtumeid esinenud?

Ette tänades vastuse eest!🌺

Lugupidamisega,

Limon.ee reporter

Vlada Laevalind

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.